schlappfenhelgen

   2023-10-22 - 10:09:55
Slapp, halvtråkig helg!
Börjat plocka o rensa ur badrummet som ska renoveras! 
Regnat flera dagar och jag hatart!

Var i stugan o hämtade ved i fredags så vi tog en bastu då både jag o M nu är krassliga och frös ihjäl! 

Fick en ny leksak häromdagen, alltid kul när det bara dyker upp paket man inte har en aning om vad det är. Denna gång en robotdammsugare (vi äger redan en) värd 10lax så på 9 månader har jag nu fått elektronikprylar för ca. 23.000 att recensera😂😅 Badar i elektronikprylar snart!
Philips denna gång! Good shit faktiskt!
Sist var det Jabra "buds" men dom ska jag skänka bort (värde 2500 spänn).
Espressomaskinen från KRUPS används flitigt av M och en latte med god syrup i kan slinka ner ibland. Men alltid svaga då kaffe i övrigt e rätt äckligt och jag blir darrig å får damp!

Nåja nog om det, nu ska jag o Bobby fortsätta chilla i soffan. Steffe har naturligtvis sovmorgon med pappa uppe i sängen som vanligt!🥰






Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0