2023 är mitt år!

   2023-01-14 - 04:56:45
Förmodligen blir det att byta jobb, och även bli passinstruktör på ett gym inom bodypump precis som jag skulle bli ledare då jag drog till Jamaica istället år 2000! Ska dit på måndag dör att köra ett simpelt tppvärmningspass på 4 minuter och det är ju rena barnleken!
Händer mycket i mitt liv just nu och det är faktiskt skönt. Och att få ett jobb med folk som inte dömer ut människor med funktionsnedsättningar som Norrköpings kommun som har NOLL kunskap om det och alla måste vara formade i mall för att passa in känns fantastiskt!
Tror även det är ett jobb som kommer passa mig väldigt bra! Likasinnade människor och jobb där man får ARBETA och inte strutta runt I en fjantig låtsaspolis-klädsel o leka Allan å ge folk gula lappar! Nä jag har fan mer pondus än så!
Ni kommer inte få veta VAR jag jobbar men med VAD, det är bara detaljer som ska lösas innan jag är igång! 
Sen kan p-enheten på Norrköpings kommun fara åt helvete som lyckades trycka ner mig så pass att jag enligt läkaren fortfarande är i trauma! Även fast jag haft jobb emellan så lyckades dom bryta ner mig totalt!
Jag ser verkligen ner på folk som jobbar på kommunen! Falska, äckliga, egoistiska, okunniga, högfärdiga som tror dom är nån! Nä fyfan!
I år är mitt år!
 
Jag har avgiftat mig från opiaterna sedan nyår så nu är jag fri från morfinet jag fått 6 månader! Ett helvete har jag gått igenom men jag vet ju att jag klarar det. 
Ska även plocka Benzon och börja med det i slutet av månaden. Jag vill inte ha skiten längre!
 
Nä hörrni 2023 är mitt år!
Tunn är jag, men jobbar på att få upp mina 51.5kg!
 
 
Livet återvänder!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0