Det börjar arta sig!

   2023-08-20 - 22:25:16
Äntligen börjar rutorna komma så sakteliga! 
Det tar tid, slit o mkt träning. Men kan inte säga att jag överdriver. Dock säger folk jag blivit smalare igen fast jag inte märker det på varken vågen eller i övrigt. Lite mer att musklerna är mer tydliga nu kanske...


Det är ändå så jävla gött när resultaten äntligen kommer smygande! Det gör att Peppers går upp ännu mer!

Helgen har vart KANON....skit!!!! 😂
Skum fredag på jobbet med dålig stämning, påkörd bil av smitare, torktumlaren har "brunnit" precis då reklamationsrätten gått ut i juli! Det har regnat, å grannarna har eldat i sin jävla astmatunna så Röken även legat kvar inomhus!

Damn it! Fan vad de e SYND om mig!🤤
Drog i alla fall in 2300 spänn till på kläder igår med bästa Marille så 4600 på 2 helger är ä då ok, och då slumpade jag bort dyra kläder för 10 spänn/st. 😅
Skönt bli av med skiten! Men vi kommer fortsätta! Ska ge mig på Manges garderob med innan nästa marknad!
😈

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0