Jösses

   2022-10-05 - 22:26:02
Insåg plötsligt att jag inte bloggat på skitlänge oxh det är ju kaos för fan!
Jag har haft en period liknande en berg och dalbana sista månaderna där jag försökt sova bort det mesta av dagarna för att slippa tänka och känna tillsammans med att kolla in netflixserier!
 
Igår julstädade vi kontoret!🤭
Där inne blir ju i princip inget damm men eftersom vi bytt dörrar varav även balkongdörren där uppe så var det lite damm i alla fall. Nu dammade vi allt, tog golvet och har stängt dörren så det är liksom klart😂
 
Jag har börjat sänka kraven på mig själv och bestämde att jag skulle plantera om blommorna i vardagsrummet och inte kräva av mig själv att ta alla. Så det blev faktiskt av. Dagen efter tog jag resten av nedervåningen och dagen efter det övervåningen. Det blev ju kanon och det behövdes då det var 6 år sedan sist!
 
Annars händer inte mycket! Läkaren på rehab frågade idag om jag gått ner i vikt för muskler I ryggen försvunnit men det är ju för jag inte kunnat träna överkropp men börjat så smått nu igen. Allt på grund av bröstoperationen. 
Dom läker förresten väldigt bra nu och är bara ömma när man trycker på dom. Jag tror dom börjar få sin slutliga form så smått!
 
Måste visa bilder på Sumo och Gizmo som är här ibland på dagis. Gizmo är 5 månader nu så det är full fart då dom är här.
 
Häromdagen slogs Bobby och Steffe med grannkatten Doris i taggbuskarna, det gick sådär!😬
 
Ovan en bild på boobsen i alla fall! 
Och en bild på en fuskpäls jag är sjukt sugen på men gärna vill känna lite på innan köp!
Nu ska jag sova!
 
Nattinatt och på återseende!
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0