Nytändning

   2022-01-25 - 20:53:10
Jag har fått testa en centratstimula igen för första gången på över 10 år. Har haft den något år. Intuniv! Svårt att säga hur pass mycket nytta den gjorde. Vi har i alla fall valt att för en tid sedan sätta in Strattera igen på prov för att se vad som händer. Sist testade jag ju ALLA centralstimula som fanns, även Metamina på licens. Så här långt kan jag nog säga att jag även denna gång blivit mer "stissig" tyvärr! Jag är mer rastlös, men piggare! Nu ikväll sprang jag milen på cardio för första gången sedan jag gick med gipsad hand i september/oktober. Handen tar rn jävla tid att läka, men nu gick det bra! Läktiden kommer vara uppåt ett år innan den bör vara så bra som den kommer bli.
Sen ska andra handen opereras och nu kanske även foten för min förkalkade hälsena...det går bra nu! 😂🙏🏻
 
Ska på lite nya anställningsintervjuer å sånt nästa vecka, jag har ju redan ett jobb klart, men vill gärna ha lite alternativ innan jag tackar ja! Jag var på utbildning på Transport idag, dom är det drag i jämfört med Vision som inte gör ett jävla skit förutom att sitta å smaka chefen mellan benen!
 
Minns ni jag skrev på en bok? Jag har inte skrivit sen 2009 när jag var på semester med familjen i Norge, men jag börjar känna att det är läge att skriva på den så den kommer iväg till nåt förlag nångång. 
 
Vad händer annars då...Steffebeffe lämnade vi hos J o P i lördags då vi var på julgransplundring. Men han var inte riktigt bra visade det sig så igår mötte vi upp J så han fick komma hem och få rätt mediciner. Han hade jätteont i sin mage och fick inte i sig något. Idag mår han bra igen! Han fick även vätskeersättning!
 
Livet knatar på, jag är glad för varje dag jag mår bra! Väskan till sjukan är fortfarande packad sen i somras, törs verkligen inte packa upp den, då kommer det hända nåt!
 
 
Nä nu ska jag ligga här i soffan med min skakiga, slutkörda kropp efter den här milen och ladda inför träningen imorrn och sprutor i nacke och bäcken🥰
 
 
Love u guys ❤

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0