Working sunday

   2019-10-13 - 18:10:36
Har jobbat helgen. Kom hem och däckade med resten av familjen i sängen en stund. Nu är Stefan jättegnällig. Han saknar nog "lillBobby" som hastigt flyttade iväg med sin familj. Både cm och vi andra saknar dom. Från att ha umgåtts nästan dagligen så är de nu upptagna med sitt nya hem såklart. Känns tomt här och Steffe är jätteledsen märker man, han står å gråter vid dörren. Igår städade jag klädkammaren och tänkte göra nån slags fortsättning på det idag efter jobbet men fryser som fan och har ingen lust å göra nåt. Misstänker att hösten tänkt vara extra grym mot mitt psyke i år...Känns så! Om jag fick välja vad jag vill fylla dagarna med just nu så skulle det vara svampplockning, ligga i sängen med extra filtar, bada, lyssna på poddar och gosa kopiösa mängder med vovvarna och Mange. Ingen lust med nåt och armar och händer värker nu när det är lite kyligare luft ute.
8 Varför, varför...VARFÖR kan det inte vara sol, 20° och sommarnätter för alltid i Sverige? Det är så mycket jag borde ta tag i här hemma, men här ingen lust alls. Vi har dessutom haft nån slags magsjukesymptom här hemma sen vi kom hem från Ukraina. Over n out!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0