När livets pausknapp trycks in!

   2019-10-22 - 15:32:58
Mår inte så värst bra kan man väl säga! Saker har hänt som gör att både jag och Magnus mår riktigt dåligt! Jag är hemma från jobbet sedan i fredags men ska försöka gå å jobba i morgon i alla fall. Nu är livet satt på paus i minst 3 månader framöver. Trodde aldrig jag skulle hålla en burk "benzo" i min hand igen. Men idag har jag fått en burk utskriven. Den ska jag ta av när ångesten blir outhärdlig! Kliar i min hjärna om jag ska förstöra 5 år där jag klarat mig utan för det här, men jag mår verkligen inte bra! Senast jag hade självskador var 2013, men här fallit dit 2ggr nu! Nä jag vill inte ha uppmärksamhet, jag vill bara att detta ska vara över!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0