40 ÅR!

   2018-02-18 - 19:19:43
Ja hörrni, minns ni för 10 år sedan? Jag hade bestämt mig att aldrig uppleva min 40-årsdag men med ett jädra ståhej med ögonen från psykiatrin och familjen på mig så kunde jag ta denna bilden på min 30-årsdag.
Och idag har jag upplevt min 40-årsdag. Vad hände? Jo jag fann LIVET!
Har firat med hela släkten och det var jättemysigt. Presenterna bestod av 8000kronor Ett fallskärmshopp Microblade-ögonbryn och blommor. Så nu äntligen ska jag göra skydive😁 Jag har ju planerat det sedan INNAN jag fyllde 30 då det bär något jag tänkte göra innan jag lämnade allt. Och eftersom jag fortfarande andas så kör vi nu. Får se om det blir i sommar eller nästa sommar. Det är såhär att vi var faktiskt gravida genom IVF men så tidigt som i v. 5 ville det inte längre. Vi får väl se "vilket skick kroppen är" i sommar. Anar lite ugglor i mossen just nu men vi får se vad som är vad helt enkelt.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0