Håller mig borta

   2017-01-06 - 15:12:58
Håller mig borta och har flytt fältet till loungen.
Vill inte se, inte höra vissa personer! 
Inte hungrig, så äter inte med dom heller!
Så jävla TRÖTT på att alltid bli beskylld fast det aldrig är EN persons fel!
Nä jag är färdig med detta!
I morse tänkte jag mysa i badet för första gången på flera månader. Jo tjena...möttes av massa skit och skräp efter MINA badbomber som någon badat upp! Inte första gången! Och sist gjorde vi klart att skilj på mitt och ditt...eller FRÅGA!
 
Fick höra av mamma att jag LETAR FEL???? men vad fan är det på bilden? Vad såg jag? Nä det existerade nog inte...ingen tog nog mina badgrejer...!
Har kontakt med en god vän som pga. Sitt yrke vet väldigt mycket om situationer som den jag är i!
Proffessionell inom området och jag tänker inte lyssna på någon annans åsikter mer!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0