Psykfallet som en gång var!

   2017-12-13 - 18:44:57

Vad har egentligen hänt med mig? 

Vad har hänt med min blogg?
2007 då jag började blogga här för att få ur mig vreden, smärtan, ångesten och mörkret som rev i min kropp varje dag. Nu då? Jaa, nu sitter jag här på sluttampen att plocka bort 2 antidepressiva mediciner vilket innebär att jag som varit en riktig "pillertrillare" beroende och totalt förälskad i mina piller nu kommer sitta här med ett enda piller utöver tillskott som tex. C-vitamin, järn osv. ETT ENDA litet piller med antidepressiva ämne. Jag har varit helt fri från Benzo i över 3 år! 

Jag har ett ex, Idde! Tydligen tycker han om att ranta runt å säga att jag tar massa piller ....det är lögn! Han vet INGENTING om mig idag! INGENTING! Jag har bytt mitt umgänge totalt, flyttat, utbildat mig till kock, blivit viltrehabiliterare, gift mig mm.

Jag har fått det liv jag aldrig trodde fanns!
TACK LIVET!


Skriv inläggstext 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0