Hedemora

   2016-10-09 - 20:53:00
Varit på en dag fylld av UE och geocaching.
Ett eventuellt i Hedemora-skogen där man grävt fram en gammal kommunikationsbunker bara för eventet och nu kommer att grävas igen på nytt.
Var dock inte mycket att se, var trångt å lerigt att ta sig in och ut iaf.
jag och Mange blev filmade Även liten gubbe och fattade först efteråt att han var från Hedemora lokalteve.
 
Desto mer spännande var ju besöket på fasta paviljongen i Säter. Planerat det sedan 2009 ungefär men aldrig kommit till skott. Men nu hade vi vägarna förbi. Dock så ångrar jag nu att jag inte gick in medan man fortfarande var tvungen att ta sig över muren, och väktare rundade på platsen.
 
 
Igår körde jag gourmetmiddag för 2 gäster på jobbet!
 
 
En hederlig planka får vara med oxå...
 
 
TJING!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0