Träningen och hunden är mitt liv

   2016-11-11 - 18:45:37
Just så känns det just nu...just NU denna sekund!
Jag älskar min Magnus med såklart!!! Just nu är jag bara i sån djup obalans som jag inte varit på över 2 år och det tär hårt på allt och alla runt mig just nu. Jag vill helst gömma mig, krypa in i någon tunnel där jag inte syns, hörs eller inte heller ser eller hör någon annan. Tagit min flykt till Catthis, gymmet, skogen, musiken och övervåningen.  Mår inte alls bra, känner mig totalt lost, som om jag famlar efter något jag tappat men inte har en aning om vad det är jag letar efter.
Minsta störningsmoment runt mig (vilket kan vara allt från en brödsmulor på ett bord, blöta badlakan i högar till att Joey faktiskt är borta) får mig att flippa ur totalt! och så kommer flyktkänslan över mig igen och jag vill bara dra...just nu upp till övervåningen där det påminner om mina forna hem. Min soffa, bokhyllan, ja det mesta. Tror det ligger något i att jag söker mig just hit!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0