Signal the frog

   2016-11-08 - 10:36:00
Så i lördags gick då årets stora geocaching event av stapeln. detta år i Linköping och i över ett halvår har jag fått vara tyst om min roll i det hela. efter min bedrift med 15 timmars väldigt svettigt och dampigt arbete, utsedd till den bästa "signal" genom tiderna så kommer jag nu att medverka även i Uppsala 4 november 2017.
I år var det ju Linköping som hade eventet och behöver jag nämna att patojen var med å drog i tåtarna friskt under hela den långa vägen fram till MEGASWEDENFAD!
Men vem är då denna "Signal" som fått mig att tappa 1.6 kilo av min kroppshydda efter lördagen?
Roligast var när vi skulle fota en skylt vid brandstationen och patojen försökte TRYCKA in "signal" i baksätet på bilen. likaså när 30 studenter överföll mig!
 Jo....denna varelse som kom med bud från Seattle!
 
https://www.instagram.com/p/BMbm2Stgo2p/
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0