FARMOR

   2015-08-18 - 21:23:49
Jag tänker mycket på farmor just nu...så jag tog ett varv iförd nattlinne och Mysbyxor till graven i eftermiddag. Ängeln hade gått sönder, så den tog jag med mig och la en sten från mig och Bobby. Saknar henne faktiskt! Satt och pratade med henne en stund..om allt mellan himmel och jord. 
 
 
Annars då...jo plugget rullar på efter att jag var hemma sjuk en hel vecka. Håller på med ett rollspel och har en stor middag på steakhouse "Vistfrid" på torsdag så vi preppar för fullt J och jag.
 
Hemma har det börjat hända mer och mer varje dag som faktiskt syns. Och nu har jag kontaktat mäklare som ska få sälja lägenheten. Samma som värderade den i mars.
Bobby och jag gick på promenad förut och han släpade sedvanligt på sitt ben. Han ville dock gå hem rätt fort. Man märker att han stortrivs att bo på landet i alla fall.
 
 
Varit hos handkirurgen i Linköping idag, operation avvaktar vi med eftersom besväret gått tillbaka just nu.
Mötte denna filur där...
 
 
 
Kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0