JAHA?

   2014-09-01 - 22:49:00
Ytterligare en dag  till ända...insåg jag hade en blockering på B i min mobil och tror jag blivit facerepead då flera polare plockats bort...varav han är en och han tror jag gjort det medvetet. Kan ju bara ana vem som ligger bakom!!!
 
Just nu känns det som om allt jag gör är fel, fel, FEL!!! Och nej det är inte primadonnan i stan jag menar nu...henne skiter jag fullkomligt i. Jag vet sanningen ....jag å P har inte haft nån jävla kontakt...men man kanske skulle börja ha det för nu är det ju jävligt uppenbart vem av dom som ljuger mest!
 
Blir missuppfattad av en person jag tycker så himla mycket om...så denne har nog redan dömt ut mig att vara någon helt annan än den person jag är:(
 
Försöka sova...FAN :(
 
 

Kommentarer
Lönna

Kämpa!
Finns alltid!
Det vet du vännen!

Svar: Tack, jag vet! <3
ninemile

2014-09-01 - 23:50:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0