HON FÅR MIG ATT MÅ ILLA!

   2014-09-27 - 11:35:47
En viss slampa som är skyldig mig pengar och som gett sig på Mika (precis som hon tydligen gör med alla killar hon ser) gör mig ILLAMÅENDE!
Jag var tvungen å unlocka henne på FB för att se vilka gemensamma vänner vi hade och sen kunde jag inte blocka henne på 48 timmar ....jävla skitregel. Så då hann hon blocka mig istället....men det kan jag bjuda på....förmodligen kommer hon vända på det hela och säga att jag trackat henne eller nåt så hon var tvungen att blocka mig...men alla som vet vem människan är säger att ...no worries Frida...ALLA här VET vad hon går för!!!
 
Att få ett mess med fuck you när man frågar efter pengarna hon är skyldig en å hon skriver massa bullshit till alla...asså tror hon att hon vinner nåt på det eller? men folk säger att hon är så falsk att hon tom. är FARLIG!!!:O
 
I kväll ska jag på kulturnatten med C och bla. träffa Frank  som var min kärlek i 7an=)
 
Puss på er <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0