DÖRRMATTAN!

   2014-09-03 - 14:49:14
Jag känner mig som en dörrmata som folk bara klampar in på, klafsar ner med skitiga stövlar och bara är i vägen:(
 
Idag har jag varit å tränat, i morgon blir det inget för jag har möte klockan 8 på morgonen. har jag inget bättre för mig så kan jag väl träna em. om inte annat. Kan säga att jag vägde mig idag för första gången på någon månad å antingen har vågen börjat ta syra eller så har jag gått ner flera kilo :O Och kläder jag haft liggande här som blivit lite trånga....plötsligt passar dom. Ska till dietisten nästa vecka så det ska bli intressant som attan att kliva upp TANITA-vågen och se vad som förvandlats i min kropp sedan sist. visst jag äter i princip ingenting heller just nu...Har ingen matlust..:(
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0