DOLCE GUSTO FAMILJEN

   2014-11-27 - 16:38:00
Fick ju två jättespännande paket av Mange häromdagen och de innehöll.....kapselmaskin:D Så nu lever familjen på olika varma drycker HEHEHE! Bobby var jätteduktig att hjälpa mig öppna paketen :)
Har kört Bella till dansen å Sanna är på ungdomsgården så jag och Bobby har kvalitetstid här innan Mange kommer hem. Jag ska tvinga honom ut med Kian sen för den låter skitkonstigt. Det började lite direkt efter verkstaden men idag är det katastrof :s tur man har en underbar man som kanske kan fatta va de e i alla fall.

 
 
                    Hälsomuffinsbak =) Trivs såååå bra med min kropp just nu =)
 
 
Å så lite goa bilder på dessa två skönheter =)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0