TO RULE THE WORLD!

   2014-05-29 - 21:20:53
Sov ju hela dagen igår, min kropp sa ifrån. Vaknade lika trött i morse, men tog två koffeintabletter och en magnesium och stack till gymmet 07.30.
 
Efter 30 minuter på crossen började jag bli yr, må illa och kände att nä nu ger jag fan i detta! MEN Jag kämpade vidare eftersom jag visste att belöningen var en halvtimme bort, dvs. styrketräningen.
Till slut blev det ett av de bästa passen hittills under denna träningsperiod och jag lämnade gymmet mer än nöjd, men med skakig kropp. Hem och åt en proteinrik frukost och tog ett bad. Sedan sov jag några timmar igen. Bobby och jag gick på långpromenad i solskenet, inte jättevarmt, men helt ok!
 
 
Det är så underbart när man börjar känna och se resultatet av sitt slit =) Det är mycket kvar ännu, men jag är en bra bit på väg kan jag lova. Jag lagar hälsosam mat också.
 
Nu på kvällen var jag och Bobby ute och lekte lite och då kom grannen M och hans kompis och gick förbi, vi snackade alla 4 en bra stund och Bobby visade dom sina trick och dom blev mäkta imponerade;)
 
Har kollat en mindre kul film "mig äger ingen" tragisk....inte speciellt bra heller, men man fastnade lite i den.
i morgon ska jag ha vilodag igen tror jag. Jag tränar nog på lördag, då ska jag tvätta också.
på söndag ska bli fint väder och i morgon är ju Finsponga marken så jag kanske tar Bobby och går ett varv på förmiddagen om vädret är ok, det ska ju bli regn frampå dagen:(
 
Känner mig splittrad just  nu....står med en fot i Sverige och en i Turkiet.
Turkiet är inte världens bästa land...finns mycket jag som person inte stödjer...men det finns någon där som jag bryr mig om väldigt mycket och som vissa har väldigt svårt att förstå.
Jag äger inte Emrah, han gör precis vad han vill där nere...men han ÄR INTE strandraggartypen, det är verkligen s och det kan jag säga utan att sväva i det blå utan vara realistisk och faktiskt se på fakta. jag träffade på snuskiga strandragg med ska ni veta, men dissade dom totalt.
nu väntar jag på att Em ska komma hem från jobbet så vi kan snacka en stund innan sovdags.
 
Lotsa lotsa love for u all <3
 
 

Kommentarer
;)

Raringar! ;)

Svar: <3
ninemile

2014-05-31 - 02:26:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0