HUVUDVÄRK, TRÄNING, OCH HUVUDVÄRK!

   2014-05-27 - 18:01:42
Träningen rullar på...likaså kosten! Fatta att Frida lagar mat, steker kött, kokar ris...u name it HAHAHAH shit asså!!!
 
Har haft ont i huvudet nu 2 dagar så jag har vilat mycket efter träningen i går och idag. Nu har i alla fall Bobby och jag kommit hem efter en promenad=)
 
 
Märker att jag börjar tighta till mig igen, skönt! Känns på kläderna=)
 
Igår var vi i stugan en sväng på kvällen och Bobby å mamma passade på att leka i lekstugan;)
 
Idag när vi hade handlat fick Bobby bära plånboken....den hamnade på ett något UDDA ställe denna gång, men fan vad jag skrattade =D Undrar vad han tänkte göra med den senare ja;)
 
På bus i moffa och mommos rabatt=)
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0