NOSKVALSTER?

   2014-03-12 - 09:32:59
Nu har min lille skrutt gått å smådragit med nosen sen i söndags. I går hade det blivit betydligt sämre och han rosslar även då han andas. Jag personligen misstänker ju noskvalster, han går dessutom och drar sig över nosen med tassen då och då. Och innan detta satte igång tyckte jag han kliade sig mer än vanligt, men har inte sett någon hudrodnad eller något liknande.
Fick en tid på Valla 13.00 så jag hoppas det går ganska fort då jag egentligen ska börja jobba klockan 15.
 
Annars då, mjao...jobbar, sover och går promenader med Bobby. Det är väl det som händer just nu!
Bobby är såååå DUKTIG som är hemma när jag jobbar och skäller inte ens då jag kommer hem. Han blir superglad och hoppar på mig, men säger inte ett pip. Han vill helst ha hemnyckel BUMS å kasta runt med den i luften av glädje istället...
Vi har fått den fetaste av fetas CROSSCAGE till jobbet och den är så GRANN så man blir helt skitsugen på att ge sig på den=)
Har dock inte  gjort det ännu!
 
I går kom en hel massa produkter från Nutramino, inklusive en massa smakprover till öppet hus som vi kommer ha på måndag den 17ee mars.
Mest spännande tycker jag dock den turkosa sportdtycken med jordgubbssmak verkar vara ...speciellt eftersom den matchar vårat koncept och färger som går just i turkos=) (Allt från loggan till våra kläder och väggarna)
Ska börja hålla pass med inom den närmaste tiden så det kommer bli såååå kul=) Kommer nog bli step eller aerobics. Med så mycket träningserfarenheter jag har så kan jag ju bara sätta ihop ett pass och så provkör vi det typ 1 gång i veckan eller så.
Ska även gå igenom så jag kan köra medlemsrådgivningarna och avlasta "bossen" då hon ju faktiskt inte kan göra allting!
 
Har sökt ett jobb till faktiskt som jag ändå hoppas på samtidigt. Det lär vara bättre betalt och är på Finspångs största företag typ. Kan ju ändå hålla mig till att köra lite pass och träna på jobbet jag har nu om jag skulle få ett annat jobb.
 
Jag hade ju ett jobb som mäklarassistent på G, och det stod mellan mig och en tjej till. Tyvärr vann den andra tjejen denna gång och det visade sig dessutom vara en väldigt god vän till mig som fick det...så ja vad ska man säga...Glad för hennes skull såklart, samtidigt som det skulle passa mig väldigt bra. Jobbet nu är bra och soft, skön stämning. MEN Finns lite skavanker som jag dock hoppas kommer lösas snart (Vi har ju trots allt inte ens öppnat officiellt ännu) Den 17e smäller det och då kan man komma och provträna, vi bjuder på smakprover från Nutramino, har ansiktsmålning till barnen (vilket ev. jag kommer få göra en stund i alla fall, men jag målar  nog hellre på deras pappor;)) Det kommer även ske utlottning av mycket fina  priser!
 
På fredag har jag bokat in tid med vår personliga tränare så jag ska få en extra spark i häcken=)
 
Nej nu ska vi allt vila en stund innan vi ska dra till Linköping och veterinären. Sedan är det ju jobbet som hägrar!
 
Syrran å Pata är på Maldiverna igen och snuskar sig....VIDRIGT, eller hur! =)
 
Själv  har jag fruktansvärt ont i mina fingerleder och nu väntar man på att få fram en tid fort så jag kan få kortisonsprutor i fingerlederna. BLÄ!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0