IMOVANE!!!

   2014-03-21 - 21:08:00
IMOVANE! Vilket jävla SKÄMT!!! Har haft det förr, och vet att det inte funkat ultimat...men alltså nu är det snart 2 timmar sen jag tog en och jag känner inte ett jävla SKIT! FYFAN VILKEN SKIT, MÅSTE VARA FÖR RIKTIGA TUNNISAR DÄR DESSA FUNKAR PÅ PLACEBOEFFEKT! HAHAHA! Näää, jag sover mycket just nu. Antagligen för min grymma aktivitet på jobbet jag nu släppt.
Men då går det ju inte å sova på nätterna istället.
 
Tänkte att nu sover vi tidigt så vi kan gå upp å greja innan vi drar iväg ett varv. Nänä! Istället ligger jag här vaken och tänker med ökande irritation på vår jordskruven med lina på till Bobbys koppel är...snart har jag tänkt upp mig i varv så pass att jag MÅSTE gå upp å leta efter skiten....Jaa jag gör det NU!!!
 
(Joeys skruv försvann året efter han kom till mig, då vi flyttade in i Kulla, blir kul å se var bonnläpparna gömt den i alla år när/om den kommer fram) ;)
 
 
I
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0