TRIPP!

   2014-06-24 - 22:55:27
Jahapp, nu har maria och jag haft lite spakväll här hemma och ska krypa ner i sängen för att orka upp tidigt och fixa det sista innan vi lämnat mot Linköping-Jönköping-Antalaya-Side =)
 
Ska bli jätteskönt att komma bort igen och Bobby har det ju bra under tiden också=)
Om ett dygn befinner vi oss åter i Turkiet=) Kommer nog inte uppdatera bloggen så mycket kommande 3 veckor eftersom det enligt infot inte finns WiFi på rummen utan bara i lobbyn.
 
Vi ska försöka planka in på Kaya där vi bodde sist och jag har letat efter mitt all inclusive armband men hittar det verkligen inte. Så nu har jag gjort "egna armband" gjorda av papper som är från Kaya hotels infomaterial och i samma färg så på håll syns det nog inte så väl att vi inte har äkta armband och man får väl fan ta långärmat eller handväska (vänta nu, handväska? jag? nä glöm det!
Vi ska ta oss dit någon dag i alla fall och försöka planka in på Kaya för att få oss ett skrovmål=) HEHEHEHEHE!!
 
Nu är det god natt!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0