SVETT!!!

   2014-06-05 - 20:31:27
Har varit med maria på hyss 2 kvällar i rad så i kväll blir det lugnt och vi har redan lagt oss i hopp om att kanske vakna ûbertidigt i morrn och dra till gymmet som på vingar vid 6 eller nåt för att sen om vädret är ok dra ner till catthis å kolla in lite i parken på Nationaldagsfirandet som jag egentligen inte bryr mig om =)
 
Körde lågintensiv träning på 145 BPM nästan hela passet igenom. Efter det låg jag och körde lår, rumpa, mage osv och svettades som ett jävla as:) Så skönt pass i dag, det var likadant i går.
Maria & me best friends since 22 years

Maria och jag hitta både pizza å godis för 180 spänn på vår färd som från "Snippen" hem till Nyhem tog 4 timmar och inte 15 minuter som det gjorde på vägen dit=)
 
Seriöst vi fattade verkligen inte Svenskan i bankomaten....det var helt sjukt!!! HAHAHAHAHA
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0