GRYMMAST I HÅLAN=)

   2014-06-02 - 20:29:55
Började dagen med svinhård träning ...UNDERBART=) Sen åkte jag hem å hämtade lillfisen och drog ner till Catthis där vi låg och solade och fikade några timmar. Mitt "monster" snodde en av mina favvo-flipflops å ville inte lämna tillbaka den....blev lite gramsig då faktiskt:(
 
 
Nåja...sen åkte vi hem och kollade på film och sov en stund.
Idag fick jag äntligen tag i min nya psyk-läkare med och han verkar riktigt bra. nu ska jag i morgon börja på Naltrexone som är en medicin som vanligen ges till alkoholister etc. för att minska deras sug. Jag får den för en annan anledning!
 
Åkte och handlade lite frukt, yoghurt och så och höll på att frysa ihjäl fast jag hade långärmat och solen sken...

Nu ligger jag och kollar in paranormal activity och har väl ganska tråkigt egentligen...hoppas på en bra gymdag i morgon och sedan hägrar en fika med älskade maria <3
 
Kärlek-respekt

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0