VI FIXAR VI!

   2014-02-27 - 20:51:07
Idag började jag på jobbet runt 3-tiden. Hämtade M och J och for in till kontorab för att sätta ihop ett komplett kontor och sedan vidare till MM för hårfönar till omklädningsrummen samt plattång.
Tog en fika på erpresso house och köpte tröjor till jobbet.
 
Handlade mat idag, som ju går i en helt ny riktning mot innan. Håller mig även utan både laktos och gluten så mycket jag kan just nu.
 
 
 
 Bobbys svans är bättre och han har kragen på sig på nätterna, på dagarna är han jätteduktig ändå trots att han vid ett tillfälle gnällde, klagade å gnisslade tänder. Men det gick över när jag tvättat och smörjt såret :-)
Nu i kväll har han varit med "moffa" så han slapp vara ensam. Det verkar som det hade gått bra. Han skulle tydligen upp och sitta med "moffa" i fåtöljen å trängas :)
Nu ska jag sova, i morgon full fart på jobbet igen i för lördagen då det smäller till lite extra:)
 
Nattnatt <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0