STUDERA!

   2014-04-26 - 20:32:48
Jag tror jag funderat klart...jag ska börja plugga!
Det kommer bli en tuff tid ekonomiskt men det kommer vara så värt det i slutänden.
Temat är hälsa/träning/kost/friskvård. Jag håller på att söka efter rätt utbildning för just MIG!
 
Actic i stan har gett mig jobb om jag är utbildad, det var bara för mig att återkomma så är jag med i gänget sa han!
Nu kan det ju bli någon heeelt annanstans men jag har tränat och haft intresset sedan jag var 13 år och nu är jag på g med träningen igen och jag är sjukt taggad på att plugga.
 
Annars då....jorå, Min "väckarklocka" stampade på mig halv åtta (fick en kvarts sovmorgon jö) å undrade varför jag inte gått upp och var på väg till gymmet...så vi gick ut istället, vid 10 var vi på Arken Zoo som hade hundens dag, och Bobby är ju självklart ballast i byn=) <3
 
Det är dock inte så lätt att posa på bild när man har korta ben=) men han charmade alla med sina solbrillor=)
 
Sen har jag legat och svullat på Catthis soffa och när hon sa hon skulle putsa sitt vardagsrumsfönster fick jag ju gåshudsångest när jag kom hem å satte igång och putsade köksfönstret och städade i köket. Så i alla fall halva är skinande rent nu. Skurade bakom spisen med=)
 

Ujuj va grannt!!!
 
Nu e det sängen som gäller, för i morgon är det slut på fjanterierna och bara att pallra sig till gymmet igen=)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0