PT

   2013-10-21 - 20:26:00
Idag har nu jag och min Personliga Tränare som jag nu börjat jobba tillsammans med lagt upp en första plan i steget mot mina mål. Det känns så jävla bra på ren svenska att jag nästan bara vill SKRIKA=)
 
Han vet vad han pysslar, jag väljer att inte lämna ut namnet på honom, han är ändå inte härifrån. Känner någon igen honom från någon reklam eller film så är det bara kul....men låter honom vara lite anonym sålänge.
 
" "Taj Majal"!
Arkitekten var psykiskt sjuk.. men han gav oxå världen världen vackraste slott.. som representerade kärlek. Tänk att din kropp är din taj majal och den måste behandlas med kärlek inte självplågan! stor skillnad på att njuta av något snarare än att känna sig tvingad till det.. där av situps, armhävningar och matdagbok i samband med en grundläggande känsla av ny programvara och vilja!"
 
Citat från "BR" min PT
 
 
Det känns i alla fall SKITBRA och i morgon ska jag dra iväg bobby på en riktig långpromenad om det inte regnar innan jag sedan ska skjutsa Catharina och Anne till Skavsta för en tripp till Malta=)
 
Eftersom min PT ser ut såhär så MÅSTE väl för fan jag kunna komma i skaplig form med, nu när jag har alla de bästa förutsättningarna man kan ha!?! =D
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0