ORKESLÖS!

   2013-11-21 - 20:10:57
I dag har jag i alla fall  fått tvättat, men inte mycket mera. Jag är fortfarande hes som en gammal kråka och det börjar bli  JÄVLIGT påfrestande!
Dessutom ringde min handläggare på AF och sa att jag har en anställningsintervju i morgon 10.15...YEAY! Jag får göra som någon nämnde...lämna fram en bit strukturtapet och säga att det är mitt CV och att jag skrivit det med blindskrift;)
 
Ska se om jag kan sova nåt...Catharina ska med till stan i morrn. Hon ska till sjukan typ samma tid så det blev ju perfekt ju=) Bobby får följa med han också för sen ska vi stanna hos C och äta lunch och fika =)
Hur ska jag orka? Hoppas jag mår bättre i morgon=)
 

Kommentarer
Anonym

Lycka till! Kram! O krya!

Svar: Tack kram!
ninemile

2013-11-21 - 22:01:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0