MIMIMIMI MIIIII MIMIMMI SEXI MIIII...

   2013-11-25 - 21:47:49
 
 
Alltså ni bara MÅSTE kolla in det HÄR
 
Hoppas den blir syndlig för er annars är jag glad om ni hojtar till=) Jag har skrattat i två dagar åt detta klipp=) Å går omkring och nnynnar MIMIMIMMIMIIIII hela tiden...vaknade fan i natt å MMIMIMIMIIMIIade ;)
 
Annars då? Jo varit inne på jobbet och träffat det härliga gänget som välkomnade mig och även Bobby till dom=)
vi har en "grej" för uthyrning somm an måste lägga en depositionsavgift på 30.000 kr på för att få hyra. Det är vad självrisken är om något händer som kunden då måste kunna betala...det är ju inget skitjobb jag gått å skaffat mig direkt;)
Man får ju tillbaka det om "varan" kommer tillbaka helskinnad sedan=)
 
Ok ...jag kan avslöja vad just denna grej är för nåt=)
 
 
 
Nu är det snart Porradise...varit hos Catthis å myst lite...å mamma å pappa är på väg till Madeira...gött!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0