KRAX KRAX!

   2013-11-20 - 21:36:12
I dag har jag verkligen knappt kunnat prata på hela dagen...har varit i princip helt död dessutom men som tur var så drog Pia å Lukas med oss ut i skogen på morgonen en timme så Bobby fick stimulans i alla fall=)  Sen kunde jag med lite bättre samvete sova bort resten av dagen med lite uppvak för mer mediciner, hundkiss å så ....har varit hos cattis å druckit te i kväll ochhar hämtat ut Concerta igen...(SUCK) Var ju den första ADHD medicinenjag stod på....då gav den mig fruktansvärd ledvärk i nästan en vecka....tom. tålederna minns jag värkte. sedan följde ett år av huvudvärk varje dag utom 2 dagar tills jag bytte till Ritalin. Får se hur jag svarar på medicinen denna gång!
I morgon ska jag till Bettis på BE och prata lite. i övrigt är det en sån dag det ringt massa konstiga folk bara för man inte KAN prata:S Nu väntan på Porradise Hotel ....måste nog ta mer värktabletter för lederna i fingrarna gör "reumaont" med och det biter inte riktigt mega-alvedonerna på trots allt:( Celebra får det bli!
 
 
Good nite sweets <3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0