HERRE MIN HUND!

   2013-11-29 - 18:09:05
I morse när vi skulle gå in undrade jag var bobby plötsligt blev av. Stod i godan ro och väntade innan jag kom på HERREGUUUUUD den döda näbbmusen han rullade på i busken häromdagen:S Mycket riktigt ...mitt i buskfan sitter en svinnöjd hund med en svans hängande ut genom mungipan:( Å så iväg....shit asså vad jag fick KÄMPA för innan jag lyckades GRÄVA ut musen ur munnen på honom:S
 
Boendestödet var här i dag och nu blir det kanske ordning på torpet igen...kom i alla fall ihång så pass att jag storstädade badrummet efter hon gått och ska ge mig på köket lite nu tror jag ...eller om det blir något annat rum...!
 
I går var jag på julbord å vann en brödrost...har ju redan en ...;)
 
Slutat med Concertan igen lika snabbt som jag började med den igen...nu har man faktiskt även börjat fundera i Bipolärbanorna...det är ju egentligen klockrent! Så det slutar kanske med att jag står här med TRE diagnoser snart...mmmm..så går det när man inte gör den utredning som var utlovad utan inriktar sig på BARA ADHD....då ska folk lida några år till innan man kommer på vad mer som är fel!! IDIOTERNA på Neuropsyk kan ta sig i häcken! Läkaren är i alla fall bra=)
 
KOLLA BOBBY SOM STÄDAR HÄR
 
Nä nu ska jag ssätta fart!!
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0