REGNIG MÅNDAG

   2013-06-10 - 23:38:11
I dag har jag varit på 3-parts samtal på AF med min coach på Eductus. Har även fått veta att anställningsintervjun som inte blev av förra veckan då en av de som håller i intervjuerna blev sjuk kommer att bli av nästa måndag.
 
Idag var det 9 veckor sedan mitt hjärta, mitt allt i livet dog:( Känns fortfarande ofattbart! <3
 
 
 
Är i Norrköping, det har regnat som attan och i går åskade det. Då passade jag och Bobby på att ligga på balkongen hemma och mysa och lite för att se om han var åskrädd med..det är han INTE kan jag glatt meddela. Han har även lärt sig SITT och HOPP=) Han är smart min lille Bobby. Han e även tillräckligt smart att fatta att det godaste finns i kylskåpet och att man faktiskt KAN slicka på insidan av frysdörren utan att tungan fastnar:D
 
Nattinatt <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0