GASTROSKOPI E JU KUL!

   2013-06-13 - 23:35:06
Idag har jag varit på gastroskopi.....det enda jag hört om det är att det känns som om man ska dö....HAHA pyttsan.....de enda äckliga va smaken av bedövningsmedlet i halsen=) Jag skulle lätt göra om det igen...flera gånger om det vore så om det behövdes..Man hittade i alla fall ingenting:S
 
 
 
Så nu i kväll har vi varit hos vovvarnas gudmor Heléne o Danne och Helénes föräldrar kom för att träffa Bobby. Han fick jätteroliga leksaker av dom alla och har lekt så in i bomben=) Nu är han trött och slocknade direkt då vi kom hem=)
 
Nu är jag med trött igen så jag ska ta å nanna ikapp med Bobby...men det är ju en dag i morgon med, vi hörs då=) <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0