BRÅVALLA FESTIVALEN SUCKS

   2013-06-26 - 20:09:19
Tror helt enkelt vi tar en radda bilder från senaste tiden ...för att sedan avsluta med en kopia av vad som försegår i stan å den förbannade Bråvallafestivalen som  kan fara åt fanders:)
 
 
 
 
 
Seriöst SKRIKET Bråvallafestivalen kan SUGA KUK.....ska vi som dissar skiten inte få ta oss till/ från stan/vårt eget hem.....??? Hur kompenserar arrangörerna min extra soppa och att jag nu lär bli sen till mitt möte på kommunen?
Glömde visst en LITEN DETALJ....det är bara vid området man ej får passera...skulle jag till svärtinge så hade jag fått köra igenom...men väl runt hela stan å ut andra vägen så visar det sig allt är som vanligt....så det man gör är alltså att PRIORITERA de som ska till svärtinge å leda om de andra....Å inte nog m detta.....från andra hållet PÅVISAR MAN ATT ÅK MOT bråvalla å visar orangea pilar som om det skulle vara dit trafiken leds och det är avstängt nånstans på stora vägen dvs den jag fick ta istället.....HAHA SKÄMT!
FUCK OF BRÅVALLA FESTIVALEN!!!
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0