POISON?

   2013-07-10 - 19:00:43
I dag ringde läkaren från mage /tarm kliniken PLÖTSLIGT är alla mina lever och PK värden helt normala:O Så nu tror man att jag kan ha varit förgiftad av någonting mellan februari och nu:S ????? något skumt eller?
I dag har jag grejat en hel den här hemma, oh även hunnit med att somna två gånger till samma film "Interception" och varit hos mamma och pappa och fått en härlig, nnyttig lunch=) Gått en liten promenad med Bobby nu när det äntligen slutat regna så förbaskat och nu siter jag och poppar musik så det står det härliga till=)
Mika åkte till Kramfors idag och ska vara där några dagar, skönt för honm tror jag att få komma bort från pissiga Norrköping några dagar=) Fiolk säger att jag verkar må så bra och det gör jag faktiskt=) Har mer energi nu än på länge och ska bli härligt att få börja "jobba" igen v. 33. Bobby har bevisat att han klarar at var hemma nsam så vi ökar på tiden nmer och mer så at han ska klara 4 timmar i alla fall då jag börjar "jobba".Nä nu ska jag ta hand om min farm lite på Farmville tror jag och kanske göra ett tredje försök med filmen sen=)
 
Kram på Er <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0