FÄRDIGCABBAT!

   2013-07-29 - 19:06:29
Idag har jag sålt min älskade Cab=) Känns jättebra faktikt och som den hamnar hos helt RÄTT person=) En 19-årig kille som har BIG PLANS för min älskade bil=)
Insåg igår att vafan det värsta avskedet i mitt liv har redan varit...Jag har sagt farväl till min älskade Joey för 15 veckor sedan...vad är en bil att grina över? Den kommer ju bli lycklig nu =)
 
Lycka till nu min älskade Fårrd <3

Ska förresten ge Bobby villkorlig frigivning i natt tror jag=) Han ska få sova utanför arresten (han sover ju på öppen anstalt:P)
 
 

Kommentarer
p

HEJ du är med i vår blogglista. Hoppas du fortfarande vill det. Om du har något tips på vad du vill att vi ska skriva om så kommentera bara.
Kram P

Svar: Hej...kanske om hur människor runt omkring oss betraktar oss och dömer oss som lider av psykisk ohälsa? jag får konstant höra i vissa kretsar att amen du har ju borderline -du manipulerar allt och alla:S?????? och det sjukaste av allt...DOM TROR STENHÅRT PÅ DET och snackar om det och sprider en sida som inte alls stämmer för en borderlinare etc.Kram
ninemile

2013-08-07 - 18:09:47
URL: http://psykiatrin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0