15 VECKOR, EN LÅNG TID

   2013-07-22 - 23:04:32
I dag är det hela 15 veckor sedan min Joey somnade ifrån mig...jag tänker på honom varje dag så fort jag vaknar...varje sekund!
 
I dag har syrran å P varit och hämtat fåglarna som varit här i ca. 3 veckor. Vi har oxå varit och firat mamma och pappas bröllopsdag med smörgåstårta och vaniljhjärtan=) *GOTT*
Bobby hade varit och fått ett litet snacks på Arken av mig innan det. han var som galen och vägrade ge sig om han inte fick detta...V
 
 
I går gjorde jag världens godaste laxwook, den smakade precis som den jag i princip levde på år 2000=)
 
 
Blir inte mycket skrivet mer idag känner jag ...men sov gott alla vänner <3 Nu ska jag å bobby fortsätta läsa tidningen "Härliga hund" tillsammans...:S
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0