TRISTESS!

   2013-08-25 - 20:16:23
Idag har jag nog mest varit frustrerad, uttråkad, och besviken, förbannad!
Ville inte gå ur sängen i morse, det är ju fan att man ska va så morgonpigg. Kunde inte ens somna om på TVÅ x :(
Nu åter till en diskussion jag inte blir riktigt klok på....finns nån som kallar mig PUNDARE för att jag har bla. Xanor utsktivet som behovsmedicin. Denne person har även en polare som röker på VARJE jävla dag och de proppar även i sig lite olika piller de får tag i här å var emellanåt. Är JAG då en pundare i jämförelse med andra? Mina mediciner är ju föreskrivna för MIG..??? Tydligen är jag MER pundare än personen som röker på varje dag i dennes ögon...jag vet inte men det KÄNNS i alla fall som om det inte riktigt stämmer...är man pundare för att man får en narkotikaklassad medicin UTSKRIVEN mot ångest? Eller är man det när man röker varje dag å är allmänt flummisch? Ja FATTAR INTE? Kan nån säga ett vettigt ord tack!
 
Många olika känslor i min kropp idag....blandade...känner bara att så här kan jag inte ha det längre!
Känner mig utnyttjad:( Och jag säger det rakt ut dessutom!
 
Äh skitsamma...orkar inte bry mig längre...min energi går åt att försöka få en del människor att förstå sånt som för andra är självklart. Tydligen är det heeeelt oförståeöigt att jag kan bli sliten på miona 2x3 timmar jag är på "jobbet" fast man i princip levt under samma skinn som denne i ett års tid. Man har förklarat om och om och om igen hur det är att drabbas av utmattningsdepression, hur man måste börja lite och öka på sysselsättningen när man ska tillbaka i arbete, vet inte hur många gånger jag tagit upp detta...11, 20, 3000???
 
Amen det är ju ingenting får man  i alla fall höra och då undrar jag ....ÄR JAG OTYDLIG eller vill personen inte förstå/bryr sig inte om att lyssna??? Då jag hela tiden känt att personen inte lyssnat nån av gångerna så tolkar jag det till alternativ nummer två. När allting kretsar just runt denna person...ALLT ALLT ALLT ska vara till dennes fördel hela tiden! Och jag även vet att flera i närmsta omgivningen haft diskussioner med peronen om judt detta ....då är det nog inte heller mig det är fel på...:(
 
Tråkigt att det ska behöva vara såhär...att något som kunde blivit något bra blev sån skit:(
 
 
Bobby har tappat tand nummer 4 idag...eller ja jag pilla faktiskt ut den:P
 
Eftersom jag älskar mina hundar löjligt mycket så kommer såklart tandfen till Bobby:) Han har idag stolt gått omkring å skramlat med sin burk innehållandes 35kr 30 för tänderna och så den 5a han vann på lotteri förra helgen;)
 
Haft mamma här på sushi-lunch, hon verkade gilla det faktiskt....blev lite efterrätt med i form av vattenmelon och mango.
 
Nu har jag och Bobby varit på en promenad som innehöll lite sökande efter godis bland stenarna vi hittade på vägen, det var skoj. Nu ska jag nog ta hem någon film och kolla på. I morrn är en ny dag, ny energi, ny fan allt!
 
Kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Hoppas att du får ordning på känslorna..

Svar: Tack tjejen=) Ska hoppa in å kika på din blogg nu tänkte jag=) kram
ninemile

2013-08-26 - 09:51:53
URL: http://piiket.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0