**UPDATE**

   2012-09-14 - 21:00:00
varför måste det vara såhär?
VARFÖR är jag darrig som ett jävla asplöv i höst-storm?
VARFÖR har jag ingen kontroll över torktumlaren som virvlar fortare och fortare inuti mitt bröst ju längre dagen går?
VARFÖR I HELVETE GÅR DET INTE ATT BESKRIVA KÄNSLAN SÅ ATT NÅGON FÖRSTÅR HUR DEN KÄNNS?
VARFÖR känns det som jag FLYR från någonting som jagar mig konstant och flåsar mig i nacken och drar mig i håret hela tiden, och VARFÖR känns det som om detta någonting kommer ifatt mig mer och mer? känns som om det kommer fälla mig, raklång ner i leran...sparka på mig, stampa på mig så jag inte kan andas...VARFÖR har jag den där PANIK-KÄNSLAN inuti mig hela tiden? no matter what i do? Jag fixar, rensar vattenlås, dammsuger, klipper vovve, går långpromenad, dricker te med grannar, pratar med människor jag älskar, bloggar, spelar dataspel, kramar vovve, försöker lyssna på musik och sysselsätta mig....MEN INGENTING HJÄLPER ....Jag tar nu både xanor och Theralen för att slippa panik-ångest känslorna....men ju längre dagen dår ju värre och starkare blir det bara:(

När tar det stopp? VARFÖR är det så här nu? Kommer det ta stopp alls? Kommer jag få en hjärtinfarkt och dö?
Kramperna i bröstet som väcker mig tidiga morgnar verkar vara symptom på stress...som ett gallstensanfall men som varar mycket kortare! Tappar andan, kan inte resa sig, inte ta sig ut till de kramplösande medicinerna:( Jag vill inte vara ensam här...jag vill kanske bli inlagd ändå...några dagar...stabilisera mig...ha folk omkring mig bara några dagar!!!?! Men VEM skulle ta hand om mitt allt min Joey???? Måste ringa psykjouren igen....gör det varje hävla dag sista tiden...funderar på om jag ska försöka få tag i "real drugs" AMFETAMIN? Aldrig provat....men börjar bli desperat:( HJÄLPER DE SÅ MÅSTE DET JU VARA VÄRT DET????!!!:(

HELVETEEEE!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0