TAGGBUSKE?

   2012-10-01 - 21:14:00
,0Känner mig GRYMT taggad på en massa olika sätt just nu=)
Missing People, sugen på att börja jobba igen, fått en del gjort här hemma, vill börja träna det går åt rätt håll ..GRANDE=) Däremot var rehabträningen i torsdags ASTRIST å jag åkte inte dit idag, funderar på att skaffa träningskort igen istället och börja på Medley igen. TRÄNA KAN JAG JU...så mycket som jag lyft å skuttat i mina dar:)
 
Idag blev GF och mina jackor färdigtryckta...så nu blir det ut å jaga sponsorer på allvar...bilden e ju spegelvänd...men faan ha lite FANTASIkompis:P
 
Annars då...Jo grannen kom in me en massa svamp i går kväll så jag har rensat den i kväll. "skraffset" gick jag ut å kastade i skogen...jag frågade Jossen om han ville bli med ut, men han sov och hörde mig inte...så jag gick ändå. Han märkte inte ens att jag hade varit ute:) Lilla älsklingen!
 
 
I går var det kinamat som gällde...för min del kyckling med tomater å stekt ris...det är så jääädrans smaskigt asså=) I min lyckokaka fanns följande budskap...:O
 
Brooklyn???;)
 
Neeeh nu ska jag ta å sussa lite...ska bara pussa getterna å pilla på hönorna i Farmville 2 först=)
 
ADDICTED YES!!! And i LOVE it=)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0