MAGKÄNSLAN SOM ALDRIG LJUGER

   2012-10-07 - 22:38:07
Ohj vilken BRA helg det varit=)
 
Ingen direkt ångest...jo förresten igår kväll när ja såg min syster på en bild i Dubai....då kom jag på att jag SAKNAAAAAA HENNE:( *börja fan grina:S*
i natt vid 2-tiden drog jag till Igelfors å plockade upp OL som DESPERAT kastade ut på sin FB att han ville HEEEEM till sin säng i Finspång...vad gör man inte för en härlig kille/vän så det var ju bara å kliva ur sängen å bära en mycket förvånad å lite butter Josse till bilen efter att ha väckt honom ...HAN VAR SÅÅÅ TRÖTT:(
 
OL Var i alla fall jätte-tacksam...det roliga var att vi inte umgås eller så ...men jag KÄNDE verkligen desperationen han förmedlade och ville hjälpa honom! Tänkte på hur jag själv hade känt det  om det var jag som ville hem från en håla i skogen...:S
Var smått sliten i morse...drog till C och vi gick runt slottsparken med Jossen å satt i solen på en bänk, det var superskönt.
Sen fikade vi hos C och så åkte jag å Jossen hem å sov middag, dessvärre lite för länge IGEN:S Så nu är i alla fall JAG pigg ....suck!!! Har grejat lite här hemma...och som jag förutspådde så har min helg varit löjligt bra ändå...=)
 
Kanske ska kolla in en film eller nåt...Om några timmar är mamma å pappa hemma från sin resa i alla fall=) YEEAYY<3
 
 
Vad har Biggan i sin väska tro??? hon BRUKAR HA GOOOODIIIIS=)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0