GO CRAZY WHILE TIME IS=)

   2012-10-25 - 17:58:41
 
 
Idag har jag haft en sådära konstig dag igen, ångest å varit RASTLÖS DELUXE:( Så länge sen jag var så nu...sen jag la ner skitLyrican har jag hållit mig på mattan.
Har i alla fall lyckats tvätta, få litegrann gjort här hemma och nu har boendestödet precis varit å pushat på mig lite extra.
Har varit ute på drivit omkring med Joey å lurarna rätt mycket idag..."WAH A GWAN WID MEH"?:(
 
I dag känner jag mig typ sähär...FUCK OFF!!
 
 
 
Käkat har ja glömt helt igen...inte konstigt man blir skev i knoppen .....de e ju inget nytt....*SUCK*
Känner för att TRÄNA...ska dra igång kanske nästa vecka eller så tror jag! Blääää....måste styra opp detta lite nu...tackat NEJ rakt av till alla photo shoot -förfrågningar sista månaderna ju...!
 
Folk e så in i HELVETE NYFIKNA dessutom...vissa saker tänker jag inte rava ut hur/varsom helst pga.. respekt till främst en person som kommit in på min väg mitt framför ögonen på mig för några veckor sen.
tycker om personen hur mycket som helst...så GRYMT! Trodde aldrig ...inte JAG!!!:S
Bara det att man saknar ihjäl sig ...vad fan e det som HÄNDER??? Mycket tankar, RÄDSLA, Situationer som denna har tidigare i mitt liv lett till de mest sjuka handlingar i mitt liv....suicida grejer/destruktiva ...När jag kommit så här långt på min väg och jobbat så jävla hårt med mig själv i så många år...WHAT IF? Om jag släpper honom inpå livet helt och letting my heart go loose...vad händer då OM det skiter sig i framtiden? Är jag tillbaka på NOLL då? Den gången kommer jag inte bry mig att ta mig upp i så fall, det vet alla redan...SAKNAR HONOM!
 
 
Tjohopp vad muntra vi är idag:(  Å NU SNÖAR DE DESSUTOM å mitt internet e fucked.....*YEAH*:P
 
 
 
 
 

Kommentarer
syrran*

Frida....
Om man inte satsar,kan man inte vinna...
följ din magkänsla...LYSSNA på din inre röst..den finns där..är det rätt,fel,skumt,inget för dig ect? det finns där,för att skydda dig...sen kan Hearts change,det kan hända alla....men är det riktig kärlek,så fixar man allt....det vet jag..min man och jag har varit gifta i 20 år ,och tillsammans 22...jag är 38...MYCKET går man igenom,sårar varandra,har svåra perioder,kriser,men dom tar man sig igenom,när/om det finns känslor..äkta känslor! jag älskar honom mer idag,än för 22 år sen...
När man öppnar sig för nån,eller släpper in nån,så blir man ju sårbar...man vill ju inte bli bränd..usch!!men öppna dig lagom,långsamt,lätt, och lite i taget...känn efter,hur känns det?vad vill jag?Stanna upp och fråga dig själv ibland,om det är rätt...
SLÄPP din rädsla,försök..för den bara förstör..mer än vad man tror...jag tror på dig och detta...kör på...sakta men säkert....<3 <3 Sistah....

2012-10-31 - 23:09:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0