BULLERIBULLERIBOCK

   2012-07-23 - 21:09:43
I dag har jag bakat  bullar...kardemumma och sen gjorde jag med blåbär...dock öppnade sig de med blåbär i så de blev lite "slibbeslabbiga" men sjuuukt goda ändå=)
Igår var jag hos Miss C. och solade, käkade glass, drack saft och snackade skit med Joey och efter det åkte vi uppåt V-gatan å plockade blåbär=) NOMONOM!!!
Blev en liter typ på den halvtimmen (max) vi stod ut innan jag insåg att blåbären INTE var buffén utan VI.....åt de förbannade mygghelvetena:( Så ja plocka en hink mygg istället å åkte hem å baka myggpaj me russin i å vaniljsås;) ...typ!
I dag har en kille från Nomor varit här och satt ut fällor för att vi ska se om vi kan fånga nå kackerlackor:O Har ju hittat på tre at på några veckor...misstänker att de kan komma från nåt loppisfynd:S har ju inte varit utomlands lixom...så de känns lite sarkastiskt:(
 
I lördags var jag i Arkösund med mamma, pappa å syster å P...vi käkade på hotellet men jag var så MÄTT efter förrätten att jag inte orkade min varmrädd som trots det var en halv portion beställd...tog en alkoholfri jordgubbsdrink istället som efterrätt=)
 
 
 
 
 
Jag köpte ett bord i en liten loppisbod i Arkösund som jag placerat i min blivande nya läshörna...idag fixade jag till det lite me efter egen smak;)
 
Lite bilder på 12 veckor gamla kissen Columbus, och lite av vårat zoo som vi har här på Oxhagen:S Å så klatchar jag till de med en bild på min rätt så nyfunna vän Alhaji som e svinsnygg;)....OMG Jag kolavippar ju nästan:P
 
Nu nattinatt...för kl. 9 ska jag lämna Josse-Bosse hos mamma å pappa å så ska jag hämta Miss C. och dra te stora staden:P
 
Puss på er<3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0