TRÖTTMÖSSA

   2012-12-11 - 00:27:04
 I dag har jag varit så in i bomben seeeeeeg:( sovit massa och inte fått ett smack gjort. I morrn däremot så kommer jag ha massor att göra...AF-möte, sjukgymnasten, arbetsterapeuten, och på kvällen årsstämma och julbord med bostadsrättsföreningen=)
 
I går bakade jag å M pepparkakor, de va rätt skoj, speciellt eftersom han har samma kassa tålamod som jag hade förr....insett att det faktiskt blivit lite bättre med åren=) Har även varit lite vuxen i helgen å druckit glögg å grejat=)
Jag åkte inte på utbildningen i Göteborg med MPS igår...jag vet inte vad som flugit i mig, men jag ORKADE BARA INTE...I morrn ska jag hämta ut Strattera, ska pröva den medicinen nu istället för Ritalin och Concerta för att se om den gör någon skillnad. Efter den återstår Metamina ....med amfetamin i ...:S Hmmm!
 
Det är så fiiiint ute med all snö i alla all...men KALLT...Jossen har inte fått en vettig promenad på över en vecka eller nåt och så får jag ångest för det...men Fialotta som jobbar hos veterinärerna kollade idag och det är ändå inte bra för honom att vara ute på långisar med sitt hjärta osv. så jag behöver inte ha SÅ dåligt samvete som jag har då kanske...men i alla fall:(
 
Igår var vi hos "svärmor å svärfar" å fikade...trevligt=)
Nä nu bloggar jag egentligen bara eftersom Farmville hängde sig, nu ska jag försöka sova i alla fall...så godnatt på er alla sötisar <3 lite bilder kommer från Jossens kalas som jag inte lagt upp mm...:)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0