"FEBB"

   2012-12-20 - 13:44:42
"FEBB" For Ever Borderline Babes
Mitt <3 Marille är tillbka i mitt liv igen...det känns så härligt!
Pratat med henne i telefonen i dag med och kan med gott samvete säga att jag saknat henne gryyymt:S
 
I går sov jag "middag" 3 ggr för att palla att ta mig an det jag skulle för övrigt dvs. handla med Catthis, tandläkaren å sjukan mm...frågade min medicinskötare idag om Stratteran kan påverka mig å göra att jag blir så sjuuuuuukt trött...*KOMAVARNING* och han sa att en del andra har fått den upplevelsen med....att kroppen gåt på högvarv och helt enkelt BEHÖVER vila nu...för att medicinen gör mig mer avlsappnad och lugn och det nu kommer ifatt kroppsligt...:S Känns jobbigt så jag pilrade i mig 2 koffeintabletter med för nån timme sen...då blev jag hel skakig istälet och pissrastlös:( Hjärtklappning GRANDE, och vankade bara runt här utan att kunna damma eller nåt ändå
:( Nu har det lugnat sig lite tack vare farmville=) i kväll är det MPS-Möte och i morrn har jag massor att göra på ren svenska...skulle bakat nåt med Fia i dag med...men jag pallar inte det känner jag! Känner mig både sliten, rastlös och skum på en å samma gång...:( fryser så förbannat gör jag med...BLÄÄÄÄ JÄVLA VINTERSKIT:(
 
 
 
 

Kommentarer
Anonym

Bra att jag inte kom då :)

Svar: ?
ninemile

2012-12-20 - 19:13:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0