TRISTESS!

   2012-08-29 - 18:45:31
I dag var jag å GF på trainingcenter och fick veta att vi får tillgång till lokal då vi behöver hålla våra möten i MPS-Ö =) Så himla go den mannen som jobbade där=)
 
Efter vårt möte där så gick jag å pappa ut med Josselosse och sen åkte jag hem å badade.
Jag har varit otäckt rastlös nästan hela dagen idag och vet inte var jag ska ta vägen riktigt:( Fick med mig pappa å Josse å åkte till farfar å farmor och käkade våfflor i alla fall=) Nu är vi hemma igen och känner mig så ELAKT GRYMT UPPJAGAD inside of me:( Jag vet inte hur jag ska kunna få bort detta:(
 
Ångest över allting som egentligen ...jaa de mesta är ingenting lixom...ångesten bara finns där ändå!
 
Kastar in lite bilder från dagen som gått och behöver jag så återkomer jag kanske senare... kram på er alla!
 





BIG UP....NU VILL JA ÄTA RIIIIIS=)

 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0