ONDA TASSAR Å EGET VARUMÄRKE -check

   2012-04-10 - 22:20:00

Hej mina <3
Jag VET att mitt bloggande är SKIT just nu på ren svenska och jag både VILL, BEHÖVER, och BORDE skriva mer och oftare, men jag försöker hitta tillbaka till mitt FOKUS i livet som just nu inte riktigt existerar:( JAG EXISTERAR INTE.....!!!!!!

Blivit sjukskriven 100% nu för att kunna hitta balans fokus och LAAAAANDAAAAAAAAAAAAH (FÖRLÅT SIS) HAHAHAHA

Min älskade Joey har en bakterieinfektion i en tass sedan snart en vecka och det har inte varit lätt och är inte lätt heller kan jag säga:( Så mycket TÅRAR och LEDSENHET hos min älskade gör att man känner sig totalt MAKTLÖS:( Han har haft så ONT:( Han har fortfarande ont...men jag sköter om det efter bästa förmåga!!! Var på Valla med honom i torsdags och fick en uppsjö med grejs att pyssla om honom med. Jag var dessutom själv hos ortopeden i Linköping och här är det minsann inga väntetider inte....nänänänä....jag hoppade denna vecka som nu inletts och valde istället att opereras den 30e april! Så sen blir det gips 2 veckor, och inga hundpromenader då inte som ortopeden snällt sa:S Vete fan hur jag ska kunna lösa det...:S *SUCK* Skulle ju vara lite skönt att  få någon slags ordning här hemma innan man blir helt handikappad så man kan ta det lugnt då istället utan att ha VÄRLDENS PISSÅNGEST över det på kuppen...men jag vet inte,....kul dessutom att himpan drar igång någon vecka efter op.  och jag knappast kommer kunna vara delaktig där....men men ...om jag har någon med mig så ska jag nog faaaaaan klara att sitta där me mina kryckor å göra business ändå....fan den som ger sig!
Har insett att jag faktiskt SAKNAR en viss tjej i mitt liv...hon BORDE känna det på sig...Min fd. BÄSTA VÄN...där hennes hem i Falun var en fristad för mig och joey att komma  till! Det går inte en sekund utan att jag känner mig TOM utan henne...så har det varit sedan jag egentligen mot min egen vilja av ren LEDSENHET bara drog från Falun för snart ett år sen! Antagligen betyder jag inte lika mycket för henne som hon gör för mig innerst inne...en konstig situation där det var SOLKLART att en viss kille var inblandad i hennes liv igen .....jaaah sen efter det brakade ju mitt liv åter igen ihop på allvar efter att ha blivit utnyttjad på arbetsplatsen jag hade!
Den jag umgås med nu är basic mitt boendestöd ....:S, A ibland, och Joey såklart....men det är inte mycket mer och jag har fortfarande mina dark thoughts att det är snart över....Jag behöver bara kliva över tröskeln!!! Valet är MITT om NÄR, VAR och HUR....!!! MEN FORTFARANDE MTT MITT MITT MITT och ingen annans val!
Jag har varit i en annan värld senaste veckan .....inte orkat prat med folk...orkar inte bry mig om någonting alls...:S Idag gick jag ur sängen 14.45...och kom aldrig igång med något vettigt alls!!!

Skitsamma...känner mig missplaced, ENSAM, TJOCK, missförstådd, utanför då en del av mina närmaste istället för att försöka läsa på lite och färstå hur JAG FUNGERAR FRÅN MIN SIDA åtminstone lite....så händer det att de HÅNAR mig!!! Jag orkar snart inte med detta längre...men som sagt.....JAG ÄR DEN SOM TAR BESLUTET!!!



Jag staplar upp lite bilder bara för det e tråkigt å skriva just nu:( *SORRY*
ONE LÖV


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0