PROPP I LUNGAN?

   2011-03-28 - 21:32:56



OK...nu börjar jag ju bli lite smått hispig på riktigt:S
Jag har ju tidigare skrivit om hur jag nått FYSISKT senaste veckorna och haft diverse konstiga grejer som hänt med mig och mina skumma "anfall" som jag drabbats av...Jag tänker först kopiera lite av de symptom som jag skrev här i bloggen då...

-Svårt att andas 
- kallsvettig
-jätteskakig
-ont i armen
-fick tunnelseende
-yr
-vek
-Hjärtklappning
-Känsla att jag skulle svimma

Häromkvällen fick jag ju en omgång till...stod i köket och pratade med Marie i telefon och bara kände en konstig känsla som kom som en stor våg in över hela kroppen och det kändes som KRAFTIG ÅNGEST...sen kom alla konstiga symptomen igen...kändes som hjärtat slog alldeles för fort, och det hela slutade med att jag satt på köksgolvet och pratade med jouren...men dom frågade om det inte kunde vara panikångest då?:S Hmmm!!!
Fick en tid hos min läkare dagen efter och då kollade man ju EKG och tog en hel radda prover... det var förra fredagen. Läkaren skulle hörs av sig om det fanns något med proverna, men jag har inte hört något så ok tänkte jag det var väl grönt då!!!
Sen blev jag ju så GRYMT trött...sov ju hur mycket som helst och därefter slutade jag med Concertan och mådde sämre dessutom...!! Samtidigt fick jag ont mellan två revben på vänster sida och det sitter i sedan dess. Det gör riktigt ont och jag kan inte andas djupt eller så! I morse ringde jag vårdcentralen och dom sa att mjaaaooo din läkare har en tid på torsdag...eeeh jaha..ok! Ringde dom igen i eftermiddag och sa att seriöst det är inte på Torsdag jag mår dåligt det är NU!!! Mjaooo....då kunde jag ju ringa i morrn och boka en jourtid med henne...*suck* Jag landade i alla fall på jouren till slut där man alltså NU tittade på provsvaren man tog häromveckan....och...jao...BLODBRIST, PROTEINBRIST OCH EVENTUELLT PROPP I LUNGAN...det roliga är att Marie och jag satt å läste om det för några dagar sen på internet och jag konstaterade lite att det lät ju som om jag hade en propp i lungan höhöhöhö typ:P
Nu ska jag tillbaka i morgon bitti för att ta prov för att se om jag har en propp i lungan...och nu när jag läser symptom  igen...alltså jag blir ju lite nervig:S Jag har inte tid att vara sjuk...jag ska JOBBA!!! Jag var på anställningsintervju på SYSTEMBOLAGET idag i stan ochd et kändes så himla bra...precis som Scandic....bara jag inte får båda nu för då kommer jag få sån ågren:S men i alla fall...

KOLLA HÄR: Källa vårdguiden

-smärta som känns som håll i sidan -check
-Kallsvettningar-check
-Yrsel -check
-Känsla som att man ska svimma-check
-smärta när man andas djupt-check
-Extra trötthet-check check check!!!
-Hjärtklappning -check igen
-Ångestkänslor-check
-Hög puls och oregelbundna hjärtslag -check
-Andnöd av olika grad-å check....där med!!!

Nämen såatt...va de nå mer ni undra eller???:P

Bla bla bla blablablabla....!!!

Jao så nu fick jag även svar på mina konstiga anfall ....jag har för fan inge blod kvar i kroppen;) (tur att humorn finns kvar i alla fall;)) Tjohej nu ska de sovas....=D


Öh...hörrni varken jag eller kusin M e vampyrer i alla fall=)





Så nu allihopa kan ni börja skramla någon slags insamling till alla blodfattiga blondiner=) Är jag inte värd ett litet tält av den här kalibern kanske???:D

(Mc.Kinley släng dig i väggen!!!)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0