MELLAN TVÅ AV VÄRLDAR!

   2011-06-10 - 09:07:26
Jag står mittemellan ett svart hål....tror det kallas DÖDEN...då jag som tonåring fick lov att rita på min vägg hemma eftersom vi skulle tapetsera om så blev det inte blommor och fjärilar....nääääh...LIEMANNEN:S
Han vakade över min säng på nätterna under en tid framöver ...
nu KOM JAG AV MIG HELT....asså....VEM FAN E LIEMANNEN???

Är jag dåligt påläst eller är det bara en nisse som kutar omkring och hämtar folk till andra sidan? (har ju aldrig trott på nåt liknande men ändå) Hur ser han ut under den dära luvan då?????

Adress? uppväxt? eller kom han från ingenstans? :S Hur gammal e egentligen LIEMANNEN????





Äh....Jag har länge tänkt skriva lite om en dröm jag har...som inte verkar bli sann i detta liv...men ändå...ni har ju någe att vänta på med spänning...för ja orkar inte göra de nu heller.....men ska göra ett inlägg med saker jag drömmer om i livet....!!!

Den som lever får se....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0